woensdag 27 augustus 2014

Back to school tag!

Hallo allemaal! vandaag heb ik voor jullie de back to school tag!
ik hoop dat jullie het leuk vinden.

1. na welke klas ga je?
Dit schooljaar begin ik aan een nieuwe opleiding toerisme en recreatie.

2. wat is je minst favoriete vak van school en je meest?
Van deze opleiding weet ik het nog niet maar toen ik op de middelbare zat vond ik geschiedenis altijd het leukste en wiskunde het saaiste omdat ik daar geen bal van snap.

3. waneer moet je weerk na school?
3 september, over een weekje dus :)

 
4. hoe laat word je wakker?
ligt eraan hoe laat ik moet vertrekken, meestal een uur of anderhalf uur voordat ik moet vertrekken.
 
5. hoe lang doe je er over om je klaar te maken voor school?
meestal een uurtje of anderhalf uur.
 
6. waar heb je zin in dit jaar?
vooral nieuwe mensen leren kennen, dat vind ik altijd zo leuk! en aangezien ik nu na een nieuwe school ga en in een nieuwe klas zit, gaat dat ook gebeuren :)


7. waar koop jij je schoolspullen?
op dat gebied ben ik niet heel erg kritisch, ik hou wel van leuke schoolspullen maar wat ik vooral nodig heb ik overzicht aangezien ik erg chaotisch ben.
ik koop daarom mijn school spullen vaak bij de action of hema.
ik hou niet van duren school spullen want vanuit ervaring kan ik zeggen dat ik die toch altijd kwijt raak of kapot.

8. broek of rok?
broek,broek en nog eens broek! ik heb bijna nooit een rok aan, ik vind het verschrikkelijk en je moet er ook zo netjes van zitten.

9. rugzak of handtas?
geef mij maar een handtas. vrouwelijk, gemakkelijk en handig!

10. drie musthaves voor school.
Agenda een goed geheugen en pennen! helaas had ik het meeste van de tijd ze alle drie niet..




11. beste tip voor school.
zorg er voor dat je ALLES maar dan ook ALLES opschrijft in je agenda!

12. wat voor een agenda heb je?
eentje van de action met veel overzicht!




wat is jou beste school tip?

liefs, eems.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten