donderdag 28 augustus 2014

Back to school tips!

Hallo allemaal,

nadat ik gister de 'back to school tag' had gedaan leekt het me wel leuk om nu ook back to school tips te geven. ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

tip 1: zoals ik gisteren al  in m'n back to school tag zij is het handig om altijd je agenda bij je te hebben en er zoveel mogelijk in te schrijven, meeste van de tijd dat ik op de middelbare zat vergat ik hem en was ik te lui om alles op te schrijven, maar geloof me het is wel het handigst om dat wel te doen!

tip 2: ook altijd zo'n last van het vroeg opstaan? lukt het je nooit om je bed uit te komen? dan is dit een handige tip! zet je wekker aan de andere kant van je kamer, zo MOET je wel je bed uit om hem uit te zetten.

tip 3: check altijd even je rooster voordat je de pauze in gaat, zo voorkom je dat je te laat komt in de les omdat je het zo gezellig had in de pauze en niet meer wist waar je les had.



tip 4: probeer je huiswerk zoveel mogelijk af te maken in de les, zo heb je na school nog genoeg vrije tijd over

tip 5: maak zoveel mogelijk aantekeningen van de les, dit scheelt je weer veel leren voor een proefwerk of se.


dit waren een aantal tips, ik hoop dat jullie er wat aan hadden en als jullie willen dat ik er meer maak hoor ik het graag!

liefs, eems.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten