vrijdag 29 augustus 2014

mijn favoriete youtubers!?

hallo allemaal, vandaag bespreek ik met jullie mijn favoriete youtubers!
ik heb veel youtubers waar ik na kijk, van nederlandse tot amerikaanse.

ik begin met de Nederlandse youtubers:

Beautygloss
veel mensen kennen haar wel, ik ben ongeveer twee jaar geleden ook op haar beautyglossparty geweest en dat was echt geweldig ik ben ook groot fan van haar vlogs!
















teskuh (goodxnightmare, mylovebuglife, teske)
teske heeft drie kanalen waar ik alle drie met plezier na kijk.
















cinebuddies.
de cinebuddies zijn twee jongens die een soort van 'web show' hebben, erg vermakelijk.
















mertabi.
mert (de vriend van teske) vind ik voornamelijk erg leuk vanwege zijn Marokkaan geeft rijles video's!
















dan nu over na de Amerikaanse/Canadese youtubers!

iisuperwomanii.
erg vermakelijk en kan altijd veel om haar lachen en in heel veel video's die ze maakt herken je jezelf gewoon heel erg in!
















pinksparkles.
leuk om te kijken en ze varieert ook veel in haar video's van beauty tot random video's
















shane dawson.
gekke man maar heel vermakelijk en ik kan er veel om lachen.
















gigigorgeous.
een transgender vrouw waarvan ik voornamelijk haar story time video's het leukste vind omdat ze de gekste dingen mee maakt.
















trisha paytas.
vond haar eerst leuker dan nu maar ik blijf er wel na kijken vooral haar beauty hauls zijn het leukst omdat ze altijd zo veel koopt.
















zo, dat waren ongeveer mijn favoriete youtubers, kan zijn dat ik er een paar vergeten ben ik kijk er namelijk erg veel!

er zit trouwens veel ruimte tussen de video's maar ik weet niet hoe ik dit kan herstellen, dus als iemand weet hoe dit moet let me know!

wat zijn jullie favoriete youtubers?

liefs, eems.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten