zaterdag 30 augustus 2014

De NOM NOM NOM tag

hallo allemaal!

ik kwam deze tag een tijdje geleden tegen bij teske van teskuh.nl
deze tag leek me zo leuk om te doen en aangezien mijn blog nog best nieuw is ga ik die nu ook doen zodat jullie mij beter leren kennen. hierbij op het gebied van eten!

wat vind jij lekker wat iedereen vies vind? (en andersom)
spruitjes en bruin bonen vind ik echt heerlijk! heel veel mensen vinden dit vies maar mij kan je er gerust een bord vol van geven!
wat ik minder lekker vind is pudding, daar maak je mij niet gelukkig mee..

wat kook je het liefst en veel te vaak?
tagliatelle met pesto en kip! hmmm.. ik maak dit bijna elke zondag!

in welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
de schat in Nijmegen is echt heerlijk eten! met sushi restaurants zou je me ook heel erg blij maken!



Als er een broodje na je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou die heten?
subway broodjes! ik ben verliefd op subway broodjes en dan vooral met kipfilet en honing mosterd saus. hoe die zou heten vind ik een lastige vraag... maar dan kies ik toch voor hot chicky? haha ik heb geen flauw idee!

deel een handige kook tip.
m'n vader geeft me altijd honderden tips hij is zo goed in koken! maar wat ik een keer bij een kook programma heb gezien is als je geen spuitzak heb dat je gewoon een boterhamzakje moet pakken daar het hoekje van afknippen en... tada! je eigen spuitzak.

wat staat er nog op je food baking bucket list?
hmm zoveel! maar ik denk dat ik dan toch kies voor macarons, ik ben niet zon zoetekauw maar dat lijkt me echt leuk om te maken.

zelf koken/ eten bestellen / of buiten de deur eten?
buiten de deur eten! ik vind het altijd zo gezellig en je heb meer keuze!


ben je ergens allergisch voor?
nee :)

wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?
tomaten mozzarella salade hmmm!

wat is je favoriete toetje?
ik ben niet zo van de toetjes maar papa's eigen gemaakte hangop is altijd echt heel lekker!


en dat waren alle tien de vragen alweer! ik vond het leuk om ze te beantwoorden!
wat is jullie food obsessie van de afgelopen tijd?

liefs, eems.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten